Урок читання в 2 класіТема: Веселий таночок танцює
снігопад. «Дивовижний снігопад» (за Анною Рибалкою)
Мета: актуалізувати знання
учнів про зимові явища, зокрема снігопад,навчати виразно читати текст, інтонувати
речення,
аналізувати прочитане;
вчити розповідати про свої враження
від прослуханого твору;
розвивати критичне мислення, вміння
висловлювати свою думку»,
формувати інтерес до навчання;
виховувати
толерантність, ввічливість; прищеплювати любов до природи, бажання милуватися
її красою.
Сніжинки полетіли. (Дівчатка кружляють.)
Зимові є пташки –
Це снігурі й синички.
А в нашім класі є
Зимові дві Ок-сани,
Бо в їхніх іменах
Від нас сховались …
сани.
Надія Кир’ян
ІІ. Основна частина
1. Актуалізація опорних знань
Гра «Весела СМС»
Учні утворюють коло. Дівчинка СМС-ка пробігає по колу, роздаючи кожному
папірець, на якому записано назву однієї із зимових розваг.
Учні
об’єднуються в групи.
Завдання: показати зимову розвагу жестами. Решта груп
відгадують.
Гра «Що зайве?»
Сніг,
іній, ожеледиця, спека, замети.
Бурульки,
сніжинки, райдуга, лід, хуртовина.
Кучугури,
мороз, крига, метелики, ожеледь.
1) Робота з
підручником. Опрацювання казки «Дивовижний снігопад» за Анною Рибалкою (с. 70 –
71 ).
·
Робота зі словами. Стіна слів.
Дивовижний – який не має рівних, подібних
собі; надзвичайний; дуже гарний; чудовий; чарівний.
Байдикують – нічого не роблять, нічим не
займаються.
Зиркнувши – подивитися.
Ужахнулися – відчули переляк, жах, дуже
злякалися.
·
Вправа «Передбачення» ( за заголовком ).
·
Проблемне запитання.
·
Читання казки вчителем .
·
Читання учнями.
·
Читання за частинами.
Ф і з к у л ь т х в и л и н к а. Руханка «Зимова» з
відео демонстрацією.
·
Використання стратегії «Ромашка Блума». Робота в групах.
Орієнтовні запитання:
Просте. Коли відбувалися події?
Уточнювальне. Я можу помилятися, але,
здається, найстарший у родині вітрів – Північний Вітер?
Пояснювальне. Чому авторка назвала свій твір
«Дивовижний снігопад»?
Творче. Якими ви уявляєте собі близнят Вітерців?
Оцінювальне. Яку корисну справу робив
Північний Вітер?
Практичне. Що можна порадити маленьким
Вітерцям?
·
Вправа «Біном фантазій».
·
Дискусійна сітка Елвермана, або
«павутинка» дискусій.
ТАК
|
ПРОБЛЕМА
|
НІ
|
Так,
багато снігу, можна
ліпити
снігову бабу.
Так,
сніг укриває рослини
від
морозу.
Так,
дерева мають можливість
відпочити.
Так,
можна кататися на
санчатах,
ковзанах.
|
Чи потрібний сніг узимку?
|
Ні, сніг засипле все: і
тварини, і птахи залишаться без їжі.
Ні, слизько можна впасти.
Ні, якщо багато снігу і ніхто
його не розчистив, то люди не зможуть дібратися на роботу.
|
ВИСНОВОК…
Гра «Чарівна торбинка». Робота над загадками.
Учні по черзі виймають із
торбинки загадки та відгадують їх.
Завдання за вибором:
Діти з цеглинок викладають
сніжинки різної форми.
Діти з цеглинок будують
дивовижний снігопад.
Немає коментарів:
Дописати коментар