неділя, 16 лютого 2020 р.

Адаптація першокласників (виступ на круглому столі)


Адаптація першокласників
Виступ класовода 1-А класу
Скочко Лариси Вікторівни
        У 1-А класі на початок 2018-2019 н.р. всього 16 учнів, із них: 8-хлопчиків і 8-дівчаток. 13 дітей прийшло до школи з дитячих садків, троє виховувалися вдома. Станом на 1 вересня 2018 року виповнилося повних 6 років – 12 учням, неповні 6 років – 4 учням. Двоє учнів у класі зі слабким здоров'ям: Михайлюк В. та Пужас О., які потребують занять на фізкультурі у спеціальній та підготовчій групі.
         Розвинене мовлення в учнів: Киричок Е., Хіргія О., Шаповалової А., Пужаса О., Данілової А., вони вміли побудувати прості речення за малюнком, але ніхто з учнів класу не міг скласти зв'язну розповідь.
        Стосовно рівня розвитку читацьких умінь, то читати цілими словами на початок року не вмів жоден учень, читав по складах один учень – Хіргій О., частину букв українського алфавіту знали три учні: Киричок Е., Данілова А., Панфілов Р..
       До першого класу прийшли діти з різним розвитком математичних уявлень: знали пряму й непряму лічбу в межах - 10 учнів, додавав і віднімав у межах 10 – 1, про розв'язування простих задач мову взагалі не ведемо, окремі учні лічили з помилками, Васільєв Д. зовсім не вмів лічити.
      Аналізуючи підготовку до школи в ДНЗ, то як висновок  можна сказати, що добру підготовку отримали вихованці ДНЗ «Барвінок», слабо підготовлені у ДНЗ «Малятко», а діти, які до школи виховувалися вдома – взагалі не підготовлені.
        Виходячи з вищесказаного: добре підготовлені до занять у школі – 2 учні (Хіргій О., Киричок Е.), слабопідготовлені – більше половини учнів ( Писарчук К., Васільєв Д., Крикунова А., Суяров Д., Керестей К., Канівець Д., Пужас О., Тітух З., Ладигін А., Панфілов Р.). З упевненістю можна сказати, що досягли шкільної зрілості 4 учні ( Хіргій О., Киричок Е., Данілова А., Шаповалова А.), досягли середнього рівня шкільної зрілості 6 учнів: ( Карасьова В., Канівець Д., Михайлюк В., Тітух З., Суяров Д., Пужас О.)  і, нажаль, є діти, які  не досягли рівня  шкільної зрілості ( Васільєв Д., Крикунова А., Керестей К., Панфілов Р., Ладигін А., Писарчук К.).
        У класному  колективі виділяються учні з неадекватною поведінкою, які неодмінно потребують психологічного супроводу :  Пужас О.,Писарчук К., Керестей К., Тітух З.. Половина класу , а це 8 дітей,  потребують негайної допомоги логопеда: ( Васільєв Д., Керестей К., Тітух З., Пужас О., Ладигін А., Киричок Е., Канівець Д., Михайлюк В.).
       На початок навчального року учні по – різному реагували на перебування в новому середовищі.  Особливо болісно сприймали відрив від батьків ті, хто виховувався до школи вдома, майже весь вересень у них були сльози та хвилювання. Тому доводилося шукати різноманітні підходи, прийоми й методи, щоб діти швидше звикли до нового оточення, знайшли друзів, порозумілися. На даний  час всі учні класу адаптувалися і досить комфортно почувають себе у стінах навчального закладу.

Немає коментарів:

Дописати коментар