Адаптація першокласників
Виступ
класовода 1-А класу
Скочко
Лариси Вікторівни
У 1-А класі
на початок 2018-2019 н.р. всього 16 учнів, із них: 8-хлопчиків і 8-дівчаток. 13
дітей прийшло до школи з дитячих садків, троє виховувалися вдома. Станом на 1
вересня 2018 року виповнилося повних 6 років – 12 учням, неповні 6 років – 4
учням. Двоє учнів у класі зі слабким здоров'ям: Михайлюк В. та Пужас О., які
потребують занять на фізкультурі у спеціальній та підготовчій групі.
Розвинене
мовлення в учнів: Киричок Е., Хіргія О., Шаповалової А., Пужаса О., Данілової
А., вони вміли побудувати прості речення за малюнком, але ніхто з учнів класу
не міг скласти зв'язну розповідь.
Стосовно
рівня розвитку читацьких умінь, то читати цілими словами на початок року не
вмів жоден учень, читав по складах один учень – Хіргій О., частину букв
українського алфавіту знали три учні: Киричок Е., Данілова А., Панфілов Р..
До першого
класу прийшли діти з різним розвитком математичних уявлень: знали пряму й
непряму лічбу в межах - 10 учнів, додавав і віднімав у межах 10 – 1, про
розв'язування простих задач мову взагалі не ведемо, окремі учні лічили з
помилками, Васільєв Д. зовсім не вмів лічити.
Аналізуючи
підготовку до школи в ДНЗ, то як висновок
можна сказати, що добру підготовку отримали вихованці ДНЗ «Барвінок»,
слабо підготовлені у ДНЗ «Малятко», а діти, які до школи виховувалися вдома –
взагалі не підготовлені.
Виходячи з
вищесказаного: добре підготовлені до занять у школі – 2 учні (Хіргій О.,
Киричок Е.), слабопідготовлені – більше половини учнів ( Писарчук К., Васільєв
Д., Крикунова А., Суяров Д., Керестей К., Канівець Д., Пужас О., Тітух З.,
Ладигін А., Панфілов Р.). З упевненістю можна сказати, що досягли шкільної
зрілості 4 учні ( Хіргій О., Киричок Е., Данілова А., Шаповалова А.), досягли
середнього рівня шкільної зрілості 6 учнів: ( Карасьова В., Канівець Д.,
Михайлюк В., Тітух З., Суяров Д., Пужас О.)
і, нажаль, є діти, які не досягли
рівня шкільної зрілості ( Васільєв Д.,
Крикунова А., Керестей К., Панфілов Р., Ладигін А., Писарчук К.).
У класному
колективі виділяються учні з неадекватною поведінкою, які неодмінно
потребують психологічного супроводу : Пужас О.,Писарчук К., Керестей К., Тітух З..
Половина класу , а це 8 дітей,
потребують негайної допомоги логопеда: ( Васільєв Д., Керестей К., Тітух
З., Пужас О., Ладигін А., Киричок Е., Канівець Д., Михайлюк В.).
На початок
навчального року учні по – різному реагували на перебування в новому середовищі. Особливо болісно сприймали відрив від батьків
ті, хто виховувався до школи вдома, майже весь вересень у них були сльози та
хвилювання. Тому доводилося шукати різноманітні підходи, прийоми й методи, щоб діти
швидше звикли до нового оточення, знайшли друзів, порозумілися. На даний час всі учні класу адаптувалися і досить
комфортно почувають себе у стінах навчального закладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар